понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Навчальний курс "Куратор змісту-2016". 1-й тиждень. Звіт

Вітаю.
Перший тиждень занять на дистанційному курсі НТУ ХПІ "Куратор змісту" розпочався зі знайомства з тьюторами Володимиром Кухаренко та Юлією Главчевою. На сторінці курсу ми також мали змогу розповісти про себе та познайомитися з іншіми студентами - слухачами курсу. Це і було нашим першим завданням.

У Завданні № 2 нам було запропоновано створити блог за темою курування. 
Створення блогу - це цікава творча робота, що потребує часу і натхнення. Вибрана мною тема курування стосується більше практиків бібліотечної справи, але деякі її напрямки, зокрема, перелік видавництв, повнотекстових електронних бібліотек, сайтів та сторінок в соцмережах з оглядами книжних новинок, можуть зацікаві широкий загал.
Планую використовувати цей блог не тільки як майданчик для звітів, але й за темою курування.

Завдання № 3 - робота з Твіттером.

Раніше я Твіттер тільки читала. Тепер довелось зареєструватись. Це не викликало складнощів.

А ось знайти твіти за темою курування виявилось дещо складніше. Я перепробувала декілька хештегов, але ні #бібліотечний_фонд, ні  #комплектування_фонду результатів не дали. Що я роблю не так? Тому тему пошуку я розширила до #книги та #бібліотеки. 
За тиждень: 
- я підписана на 75 дописувачів. Це, переважно, бібліотеки та книговидавництва;
- на мене підписано 10 осіб;
- у мене 16 твіттів і 13 ретвіттів.

Завдання № 4. За допомогою сервіса Paper.li я створила дві газети по темі курування:
Складність у створенні газети - правильно сформулювати обрану тему англійською мовою, знання якої у мене, на жаль, на початковому рівні. Імовірно, що словосполучення "бібліотечний фонд" чи "каталогізація фонду" в англійській мові мають сталу форму. Я підключила до газети сої аккаунти в твіттері та фейсбуці, деякі інші аккаунти за темою, прописала хештеги. З моїм знанням англійською мені важко оцінити результат. Але, на першій погляд, новини про бібліотечні фонди з’являються та оновлюються, дещо публікується у моєму твіттері.

Такі перші результати мого навчання. Мені подобається набувати нових знань, тому було цікаво, хоч і потребувало багато часу.
Чекаю на другий тиждень.

6 коментарів:

  1. Гарний початок.А чому треба гадати "Імовірно, що словосполучення "бібліотечний фонд" в англійській мові..., якщо є фаховий "Англо-укр. словник-довідник бібл.-інф. термінології" (Київ, 2004)? Зрештою, якщо у словнику не знайдете відповіді, то є Фейсбук і Ваш блог.

    ВідповістиВидалити
  2. У вас дуже цікава тема блога. Я свого часу довго працювала у комплектуванні) І курсу Володимира Миколайовича дуже вдячна за знання та навички, які щоденно використовуючи в роботі. Тож і Вам удачі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі! Сподіваюсь, блог буде розвивати тему комплектування та обробки фондів в мережі.

      Видалити