вівторок, 15 листопада 2016 р.

Навчальний курс "Куратор змісту-2016". 2-й тиждень. Звіт

Доброго дня. Чи то час почав швидше бігти, чи то справ прибавилось, але зі звітом за 2-й тиждень я забарилася і тепер надолужую згаяне.




Отже, Завдання № 1. Висловити свої думку щодо куратора зміста, його діяльності та функцій.

Куратор зміста - це дуже цікавий напрямок діяльності. У бібліотеках то завжди були бібліографи, що шукали і систематизували інформацію, складали тематичні списки літератури, виконували тематичні довідки за запитами користувачів. Зараз на деяких сайтах куратори змісту відповідають за наповнення і достовірність інформації у своєму розділі, ведуть діалоги з користувачами. Наприклад, на сервісі LiveLib - популярній соціальній мережі, присвяченій літературі, - є розділ форуму Для кураторів та бібліотекарів, де обговорюються поточні питання з курування змісту. Для себе я сформулувала визначення куратора змісту так:

Куратор змісту - це активна людина, фахівець з обраної теми курування, яка тримає руку на пульсі подій та постійно моніторить інформаційні джерела, надаючі превагу достовірним ресурсам, з метою подальшого опрацювання (аналізу) і систематизації інформації, поширення її в мережі за допомогою програмних інструментів, часто з власними коментарями та міркуваннями, для зацікавленої аудиторії з метою створення своєрідної тематичної бази релевантних даних, обміну думками та досвідом з користувачами контенту.

Але, щось мені ввижається, що з часом я зрозумію, що це - лише верхівка айсбергу.

Завдання № 2. Відкриті освітні ресурси та куруванння. Я, нарешті зрозуміла, що таке відкриті освітні ресурси тапереглянула багато різних депозитарієв, наукових електронних бібліотек тощо. По роботі ніколи не стикалася з необхідністю пошука в них. А виявилося - це ж клондайк для студентів! Тепер буду радити їх користувачам. Подробиці мого знайомства з ВОР - у попередньому пості.

Завдання № 3. Використання Scoop.it та rebelmouse.com для курування змісту.  Здається, мене вже не так лякає англійський інтерфейс))  Мені подобається вивчати нові програми для курування змісту. 
Scoop.it пропонує вам остані новини і дозволяє розповісти про них своїм читачам. Крім цього, інші користувачі сервіса можуть запропонувати  свій контент для вас.



У безкоштовній версії ви можете створити до п’яти топіків. У мене поки один, але й він допомогає мені наповнювати контентом свою стрічку у твиттер та фейсбук (я не забуваю й про Paper.li)

Сервіс rebelmouse.com об’єднує контент зі всіх ваших  аккаунтів в одне ціле. Це такий своєрідний дайджест тієї інформації, яку ви пропонуєте користувачам соц.мереж. Сервіс видався мені дещо примхливим у налаштуванні, але все одно цікавим. Ось так, наприклад, виглядає моя сторінка.

Ще не пройшло й половини навчального терміну, а я вже помічаю зміни у своїй активності у соцмережах. Я публікую більше інформації (бо не можу не поділитися корисностями і цікавинками по темі курування), вона частіше поширюється моїми друзями, під постами частіше з’являються коментарі. Мені дуже подобається така динаміка!

UPD. Нічого не розповіла про ліцензію Creative Commons. Мабуть, тому, що це було саме легке завдання. Заходимо за цим посиланням і покроково відповідаємо на запитання. Згенерований HTML-код додаємо у блог. Все) 




Немає коментарів:

Дописати коментар