Сучасний бібліотекар повинен розумітися на новітніх технологіях, вміти збирати, аналізувати, систематизувати та поширювати інформацію за допомогою як традиційних, так і сучасних засобів. Ці критерії досить близько збігаються з специфікою роботи куратора змісту. Тому навчання на курсі було для мене необхідним та корисним у подвійному вимірі.
Щоб бути затребуваним, необхідно вчитися протягом всього життя. Безперервна освіта - це нагальна вимога сучасного життя. Я дуже вдячна організаторам курсів, тьюторам #Володимиру Миколайовичу Кухаренко та #Юлії Миколаївні Главчевій та своїм колегам по навчанню за надану можливість безкоштовного навчання, співпрацю та допомогу у засвоєнні учбового матеріалу.
Нові знання допомагають мені у моїй професійній діяльності - дозволяють швидко обробляти інформацію, ділитися нею в мережі, освоювати нові веб-сервіси.
Тиждень 7. Методи роботи куратора змісту
Щоб бути затребуваним, необхідно вчитися протягом всього життя. Безперервна освіта - це нагальна вимога сучасного життя. Я дуже вдячна організаторам курсів, тьюторам #Володимиру Миколайовичу Кухаренко та #Юлії Миколаївні Главчевій та своїм колегам по навчанню за надану можливість безкоштовного навчання, співпрацю та допомогу у засвоєнні учбового матеріалу.
Нові знання допомагають мені у моїй професійній діяльності - дозволяють швидко обробляти інформацію, ділитися нею в мережі, освоювати нові веб-сервіси.
Тема мого курування - "Бібліотечний фонд, комплектування, систематизація, облік". В мережі не багато блогів чи сайтів з такою досить вузькою спеціалізацією, як особливості роботи відділу комплектування в бібліотеці. Ідея створити такий блог була у мене давно, і ось нарешті сталося.
Отже,
Тиждень 1. Куратор змісту. Визначення.
Цей тиждень потребував виконання таких завдань:
- Знайомство з тьюторами. На сторінці курсу ми також мали змогу розповісти про себе та познайомитися з іншіми студентами - слухачами курсу.
- Створення блогу за темою курування. На сьогодні блог має такі статистичні показники:
- Робота з Твіттером. Я створила аккаунт та почала користуватися Твіттером. На тепер у мене
- За допомогою сервіса Paper.li я створила дві газети по темі курування:The library Cataloging and Acquisitions Daily та The library collection Daily. Я підключила їх до твіттер-аккаунту і тепер ці агрегатори щоденно публікують твіти по визначеній тематиці.
Завдання по темі курсу:
- Характеристика та компетенції куратора.
- Відкриті освітні ресурси
- Використання Scoop.it та rebelmouse.com для курування змісту. У Scoop.it я створила топік Бібліотечний фонд: комплектування, каталогізація, облік, підписана на 24 користувачів. До мого акктаунту у rebelmouse підключені Твіттер, Фейсбук, Пайпер.
- Звіт про роботу на другому тижні
Тиждень 4. Пошук в наукових виданнях
- Робота з DIIGO
- Наукометричні дослідження та бібліографія. Це було для мене, мабуть, найскладніше завдання курсу
- Звіт про роботу на четвертому тижні
- Карта пам’яті персонального навчального середовища
- Pinterest для куратора змісту. Я створила три дошки за темою курування "Library collection", "10 книг, которые..." та "Буктрейлери". Наразі у мене 6 підписників та 54 піни.
- Агрегатори Netvibes та Symbaloo
- Відеофрагмент куруємого напряму
- Звіт про роботу на п’ятому тижні
Тиждень 8. Інструменти куратора змісту
Ще раз всім дякую та сподіваюсь на подальшу співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар